https://www.youtube.com/watch?v=5AFdfu3OlsI
Publicat el 6 mar. 2015
El projecte per a connectar Lloret de Mar amb l’autopista C-32, a Blanes. La nova carretera, lliure de pagament, discorrerà entre el final de l’actual C-32 (enllaç amb la GI-600) i la C-63, i comptarà amb una connexió amb la GI-682 (carretera de Lloret).
https://www.youtube.com/watch?v=aAf8xiSKBak
Publicat el 8 mar. 2015
Vídeo emès a Tv3, d’aquest passat 6 de març, amb imatges de la presentació del projecte de prolongació de l’autopista C-32 fins a Lloret i de la protesta de SOS Lloret.
https://www.youtube.com/watch?v=xzJdbMbUr3U
Publicat el 23 jun. 2015
Imatges aèries dels boscos de Blanes i Lloret que la Generalitat i Abertis pretenen destruir amb la construcció d'una autopista. Un patrimoni Natural i Cultural que es pot salvar si s'actua a la xarxa viària existent i no es fa la prolongació de la C32
https://www.youtube.com/watch?v=4xeQGSR8c5s
Publicat el 1 may. 2015
Dimecres 29 d'abril, al programa Vespre a la 2 de Tve Catalunya, va tenir lloc un debat sobre la polèmica de l'autopista C-32 fins a Lloret entre la Plataforma Aturem l'Autopista C-32 i el Gremi d'Hotelers de Lloret de Mar.
https://www.youtube.com/watch?v=OPxyxe5OnWY
Publicat el 13 abr. 2016
Dimarts 12 d’abril es va celebrar a la Sala Polivalent de la Biblioteca de Lloret de Mar l’acte Central de la campanya de la Plataforma Aturem la C-32. La consulta Popular se celebrarà el proper 17 d’abril a Lloret i a Blanes preguntant a la ciutadania sobre la prolongació de la C-32.
Durant dues hores llargues els 4 ponents de l’acte “NO a l’autopista. Expliquem els arguments i les Alternatives” van anar desgranant els arguments del vot contrari en 3 blocs - Patrimoni Natural i Cultural, Mobilitat i Finançament.
En l’acte es van donar els arguments claus que demostren que la prolongació és una infraestructura totalment innecessària. El cost previst és excessiu i tan sols afavoreix els interessos econòmics de l’actual concessionària que ho acabarà revertint en la butxaca dels usuaris perpetuant l’actual peatge. Aixi mateix l’elevat cost ambiental que tindrà per la zona destruint un paratge dalt valor patrimonial, econòmic, paisatgístic i sentimental pels habitants de la zona no s'ha tingut en compte adequadament i s'han desatès els informes ambientals desfavorables que acumula el projecte d'aquest infraestructura. Ahir es va demostrar que l'obra no resol el problema de mobilitat de l'actual carretera gi682 entre blanes i Lloret perquè continuaria acumulant un 80% del trànsit, doncs la prolongació milloraria en menys de 2 minuts de mitjana al llarg de l'any per als usuaris de la via.
Es van donar a conèixer les alternatives que existeixen amb un menor impacte econòmic, paisatgístic i ambiental i que representarien una millora REAL dels problemes de mobilitat de la zona.
La plataforma va cloure l'acte demanat el Vot Contrari a l'autopista en la votació que se celebrarà a Blanes i Lloret el proper diumenge. Podran exercir el vot els veïns de les dues viles de més de 16 anys d'edat als punts habilitats des de les 10h fins les 20h.
https://www.youtube.com/watch?v=CIuoFb65VS8
Publicat el 16 abr. 2016
https://www.youtube.com/watch?v=6f1GaShytPQ
Actualizat el 15 abr. 2010
Entrevista que Nova Ràdio Lloret va fer aquest passat dimarts,13 d'abril, a un membre de SOS Lloret i a on es denuncia la falta de transparència, la manipulació i totes les mentides que s'han dit des de l'equip de govern durant aquests darrers mesos en referència a la futura carretera que ha d'unir Lloret amb l'autopista C-32 i que malmetrà de manera irrecuperable els paratges de Sant Pere del Bosc, l'Àngel i les Alegries.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada