Gairebé tothom s'ha escandalitzat com si fos un fet puntual o nou i ara tothom, a corre-cuita, parla de la regulació del trànsit i de fomentar el transport públic...
'La prova pilot per frenar el cotxe al #Montseny, un primer pas que ha d'anar més enllà': http://ow.ly/nMKC30fTXgF Imatge: Andreu Ubach (CSM)
La CSM mostra en un vídeo la massificació del Parc Natural del Montseny
Nació Digital 15/10/2017
Les imatges s'han enregistrat només dos dies després de l'anunci fet per la Diputació de Barcelona d'una prova pilot per regular l'accés dels vehicles privats
La Diputació regularà l'accés al Parc Natural del Montseny als vehicles privats
Nació Digital 10/10/2017
Oferirà transport públic gratuït fins a Santa Fe des de Sant Celoni i Campins
Que només és una "prova pilot" d'uns pocs dies i deixant en segon pla altres notícies (aquesta només és un exemple, en realitat és un continu) tant o més rellevants...
La 40a edició de la Marxa pel Montseny aplega 1.158 participants
Nació Digital 15/10/2017
Els participants podien escollir fer el recorregut històric de la marxa de 32 quilòmetres
I és que no s'afronta el veritable problema del qual deriven les conseqüències (la massificació, per exemple, no és un problema, sinó una conseqüència)... ESPAI NATURAL O EQUIPAMENT LÚDIC?
Mentre no s'abordi el problema, tota la resta (conseqüències) no són més que cortines de fum i pèrdua de temps... nyaps que enquisten el problema. I no és, només, un problema del Montseny.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada