Mai ho heu volgut a les urnes.
Ho voleu als jutjats, als carrers i al bosc. D'acord.
Som molts, fem molta falta i som aquí des de sempre. #AturemC32
No es tracta de revisar l'impacte actual, sinó de cercar alternatives (tramvia/carril bus/desdoblar la Gi-682/rondes). No té cap sentit obrir una autopista per corredor nou en paratge natural per cobrir puntes de trànsit de cap de setmana @aturemc32
@territoricat ho està fent molt malament, intentar allargar l’autopista C32, a 3 anys de la finalizació del peatge és fer- li un favor a @Abertis, perquè implica allargar els peatges més temps per compensar la inversió
La CNMV autoriza a ACS la compra de Abertis.
Os lo traduzco:
Rajoy autoriza a Florentino Pérez a cobrar a los catalanes los peajes de las autopistas ya amortizadas.
Por los siglos de los siglos. #FelizLunes
El govern revisa l’impacte del projecte de la C-32 a Lloret
El Punt Avui 14/3/2018
El Departament de Territori i Sostenibilitat actualitza l’avaluació ambiental i les modificacions del pla
El TSJC va suspendre al juliol l’inici del ramal de l’autopista, que ha de fer la concessionària
Una imatge de la consulta popular de l’abril del 2016 sobre la C-32, a Lloret de Mar. Foto: JOAN SABATER.
JORDI FERRER - LLORET DE MAR
La Generalitat ha actualitzat la declaració d’impacte ambiental i les modificacions del projecte d’allargament de l’autopista C-32 fins a Lloret de Mar, segons van exposar ahir a la tarda fonts del Departament de Territori i Sostenibilitat. Mitjançant la publicació d’ahir al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya (DOGC), el govern va anunciar que exposa a informació pública la revisió del projecte.
La Generalitat tenia intenció de començar les obres del ramal de 6,5 km entre Tordera i Lloret el setembre del 2015, segons va anunciar el llavors conseller Santi Vila. Defensat pel govern i pels ajuntaments de Blanes, Tordera i Lloret, l’obra encara no ha començat, entre altres raons per l’oposició de la plataforma Aturem la C-32.
Entre la GI-600 i la C-63
El projecte aprovat pel govern el 2016 discorria entre el final de l’actual C-32 (enllaç amb la GI-600) i la C-63, i tenia una connexió amb la GI-682 (carretera de Lloret a Blanes). El traçat alternava dos carrils de circulació (de pujada) amb un de sol en sentit contrari (de baixada), i els separava una mitjana per evitar xocs frontals.
Fonts d’Aturem la C-32, contraris al projecte, consideren que el nou projecte de la Generalitat serà inclòs en les diligències obertes pel Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC), que va suspendre l’inici de les obres el 19 de juliol.
En la resolució de fa vuit mesos, el TSJC sostenia que el projecte, aprovat pel govern de manera definitiva el 18 de juliol del 2016, no tenia declaració d’impacte ambiental, i les parts demandades no aportaven cap dada sobre el perjudici que els suposaria la suspensió cautelar de l’inici dels treballs.
LA DATA
19.07.17 Va ser la data en què el TSJC va suspendre cautelarment l’inici de les obres, tal com demanava Aturem la C-32.
Una obra presentada el març del 2015
La Generalitat, encara amb el conseller Santi Vila a Territori i Sostenibilitat, va presentar el projecte a la biblioteca de Lloret de Mar el divendres 6 de març del 2015. El govern volia que les obres comencessin el setembre d’aquell any. L’obra, que significava una inversió de 58,6 milions d’euros, s’havia d’allargar dos anys. Per tant, en el càlcul inicial, l’autopista hauria d’haver estat acabada el setembre del 2017. L’obra l’havia d’executar l’empresa de la C-32, Abertis, que té la concessió de la via fins al 2021.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada