Donem suport als companys d'Aturem la C-32! http://fb.me/1SXX9pDJo
Donem suport als companys d'Aturem la C-32!
Aturem la C-32 pel Vilar, Sant Pere del Bosc, l'Àngel i Les Alegries
SENYORS QUE MANEU TANT, FEU MOLTA PENETA AMB AQUESTES MANIOBRES!
Necessitem explicar-vos la darrera maniobra dels poders financers/polítics sobre el projecte de la C-32.
La setmana passada es van moure els fils suficients per fer que l'ajuntament de Lloret de Mar, amb l'alcalde Dulsat al capdavant, més o menys discretament i sense cap mena de vergonya, demanés als gremis d'empresaris de Lloret ( hotelers, comerciants, ...) que fessin accions i mostres de suport en favor de la prolongació de la C-32.
Aquestes accions es concreten a partir de dues peticions, una de la Mesa de Turisme de Lloret i una altra de l'Associació de comerciants de Lloret demanant ( considerem que pressionant ) als seus associats que es pronunciïn a favor o en contra de personar-se al TSJC en favor del projecte de prolongació.
La setmana passada es van moure els fils suficients per fer que l'ajuntament de Lloret de Mar, amb l'alcalde Dulsat al capdavant, més o menys discretament i sense cap mena de vergonya, demanés als gremis d'empresaris de Lloret ( hotelers, comerciants, ...) que fessin accions i mostres de suport en favor de la prolongació de la C-32.
Aquestes accions es concreten a partir de dues peticions, una de la Mesa de Turisme de Lloret i una altra de l'Associació de comerciants de Lloret demanant ( considerem que pressionant ) als seus associats que es pronunciïn a favor o en contra de personar-se al TSJC en favor del projecte de prolongació.
Però:
1- Resulta que no es poden personar perquè no són co-demandats, de manera que és una maniobra estúpida que busca confondre i embolicar la troca.
2- L'alcalde de Lloret pretén que li facin la feina de propaganda els altres, perquè des de dins del govern quedaria lleig oi? Per cert, l'alcalde representa tot Lloret no? o només els favorables a l'autopista?
3- Us tornem a recordar que el recurs presentat va en contra del projecte i de la seva avaluació ambiental. Amb aquestes maniobres, queda demostrat que els favorables a l'autopista tan els fa com la facin, tot val segons ells. Quina manera d'estimar Lloret més trista.
Ens atrevim a demanar que siguem una mica més crítics tots plegats, que no ens agenollem de manera gairebé obscena davant els desitjos dels poders financers.
Fa temps que nosaltres Aturem la C32, som molts i fem molta falta!
Lloret es personarà en el procés judicial per aturar el recurs contra la nova C-32
Diari de Girona 14/2/2017
Blanes encara està estudiant aquesta possibilitat però assegura que farà arribar documentació al jutge
Arxiu: El TSJC admet a tràmit el recurs de les entitats contràries al projecte de perllongació de la C-32
Arxiu: El «no» a la C-32 s'imposa amb el 76% dels vots a Blanes i Lloret
L'Ajuntament de Lloret de Mar entrarà com a part afectada en el procés judicial contra el recurs contenciós administratiu presentat per 16 entitats contràries al projecte de prolongació de la C-32 entre Blanes i Lloret, que el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) va admetre a tràmit el passat 31 de gener. El TSJC també va obrir una peça separada per estudiar la suspensió cautelar de les obres mentre es resol el recurs.
Segons va confirmar ahir l'alcalde, Jaume Dulsat (CiU), el consistori es personarà a favor del projecte, tenint en compte la moció aprovada en el ple del mes de desembre de 2015, per la qual es va revocar la decisió de convocar una consulta popular sobre el projecte de prolongació de la C-32 i en la qual s'instava la Conselleria de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat a iniciar «immediatament» la construcció de la «Ronda de la Costa Brava Sud», executant una primera fase de la prolongació de la C-32 Blanes-Lloret, amb passos com la licitació del projecte constructiu Lloret Pinars-Lloret Coll de Llop. Va ser aprovada amb 16 vots a favor (CiU-ERC, PPC, Millor i PSC) i 5 en contra (C's, ICV i En Lloret Sí, se Puede). «El ple es va manifestar llavors i hem de ser conseqüents» va dir Dulsat, qui va afegir que, respecte al procés de personació, encara «s'està acabant de concretar» com es realitzarà.
Blanes, indecisa
Respecte a Blanes, el consistori encara està estudiant si personar-se o com fer-ho, en cas de decidir-se pel sí. Així ho va avançar ahir el batlle, Miquel Lupiáñez (PSC), qui va explicar que indiferentment del que es decideixi es farà arribar al jutge la moció d'acord institucional aprovada per unanimitat en el ple del maig passat. En aquell document, el consistori «assumia» els resultats de la consulta popular sobre el projecte de prolongació de la C-32, celebrada el 17 d'abril a Blanes i Lloret de Mar i «s'expressava oficialment la negativa expressada per la ciutadania de Blanes a les urnes» al Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat.
En el recurs presentat per les entitats contràries al projecte, el 8 de setembre de 2016, argumenten que l'obra que es vol executar presenta «modificacions i alteracions substancials en relació a la versió de l'any 2000», que ja havia estat sotmesa a avaluació ambiental estratègica, com la longitud i l'amplada del traçat, entre altres motius.
El recurs és contra una resolució del conseller de territori Josep Rull del 18 de juliol del 2016, una altra del director general de polítiques ambientals del 14 de juny del mateix any i l'acord amb data 9 de novembre del 2014.
Lloret es personarà a favor de les obres de la C-32
Ràdio Palafolls 14/2/2017
Cartells anunciant el nou ramal de la C-32 entre Tordera i Lloret. Foto. Aturem la C-32
El Tribunal Superior de Justícia de Catalunya admetia a finals de gener el recurs presentat per “Aturem la C-32” contra el ramal de l’autopista del Maresme que ha d’unir Blanes i Lloret, però a més obria una peça separada per estudiar la suspensió cautelar mentre es resolia el contenciós.
Els Ajuntaments implicats podien personar-se com a part afectada en el procés judicial i segons recull el Diari de Girona, l’alcalde de Lloret, Jaume Dulsat, assegura que el consistori ho farà a favor del projecte defensant una moció aprovada en el ple del desembre del 2015 amb el que s’exigia a la Conselleria de Territori que iniciés una primera fase del ramal Blanes – Lloret iniciat així la construcció de la “Ronda de la Costa Brava Sud”.
Pel que fa a Blanes, està estudiant si s’hi personarà o no. L’alcalde blanenc manté que independentment del que es decideixi, el que sí que faran és enviar al jutge el document on el consistori “assumia” el resultat de la consulta popular que es va celebrar a l’abril a Blanes i Lloret sobre el projecte del nou ramal i on va guanyar el “No” amb el 76% dels vots. Davant d’aquests resultats la plataforma va reclamar que s’aturés l’ampliació de l’autopista, però els Ajuntaments argumentaven que es tractava d’una consulta no vinculant i que no els permetia exigir que s’aturés el projecte.
El recurs el presenten 16 entitats unides en la plataforma “Aturem la C-32” on argumentaven que l’obra que es vol executar presenta canvis importants respecte al projecte que s’havia presentat l’any 2.000, quan s’havia sotmès a avaluació ambiental.
Com vam fer i fem I continuarem fent es exigir que l'Ajuntament Blanes es posicioni en contra C32, com van demanar les urnes I el plenari.
La lletra petita de la Blanes-Lloret C-32. Un projecte que només apunta a allargament concessió post data finalització 2021.Autop.#MARESME
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada