dilluns, 15 d’octubre del 2018

I alguns, r que r amb el perllongament de la C-32 fins a Lloret 13-15/10/2018

Manel Nadal Farreras 13 oct.
Comparteixo la desesperació de l' alcalde de Tordera per la manca d'execució de la C-32 Tordera Lloret i de l' autovia A-2 fins a Maçanet

A veure si la Generalitat i l'Estat s'ho creuen.El tant treballat corredor únic

En respuesta a 
Tordera porta massa anys patint el col·lapse de la GI-600, sovint pels veïns i veïnes de la zona és més fàcil arribar a Mataró que a casa seva.

crec qu'alguns grups han posat masses traves a una carretera entenc què frena el perllongament fins Lloret

El medi natural i l'estima de la gent per la seva terra?... No ho sé, dic jo, vaja... Potser haurieu de reflexionar una miqueta el per què sou tan caducs com el vostre model de creixement infinit sense valorar la capacitat de càrrega... Potser, vaja😏

Tots dos sou responsables, en bona part, del colapse actual al territori... Alguna autocrítica al respecte? O continueu pensant que la solució és més carreteres i zones urbanes sense abans ni tan sols preguntar-vos què és la capacitat de càrrega?😏

-----------------------------------------------

CUP Tordera 14 oct.
Segons aquesta notícia apareguda ahir a La Vanguardia, el govern del nostre ajuntament no està al cas de la situació de la C-32 o n'amaga informació.
La Vanguardia 13/10/2018

L'alcalde demana que la via arribi fins Lloret, recorda que fa 70 anys que hi ha col·lapses circulatoris i tem que el projecte no avanci 

1. El Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat va "actualitzar" la declaració d'impacte ambiental... Sense canviar-ne ni una coma, motiu pel qual segueix aturat mitjançant recurs judicial.

2. El recurs presentat és degut al greu impacte mediambiental que tindria el projecte en espais naturals de Tordera, Blanes i Lloret.

3. L'ampliació de la C-32 no millorarà la connexió entre Tordera i Blanes, ja que el problema de connectivitat entre la nostra vila i la veïna és a la GI-600.

4. Així mateix, la ubicació del tram de la C-32 no milloraria la connexió entre Blanes i Lloret, degut a la allunyada ubicació del tram dels dos nuclis urbans.

5. Les obres d'aquest tram suposaran una renovació de la concessió de tota la C-32, cosa que afectarà a tota la ciutadania que en fa un ús regular.

6. Els consistoris de Blanes i Lloret es van comprometre a acceptar el resultat d'una consulta ciutadana on va guanyar el NO al projecte, cosa que estan incomplint ambdós governs. FI DEL FIL.

-------------------------------------------

La Generalitat publica una declaració d’impacte ambiental per reiniciar el projecte per allargar l’autopista entre Tordera i Lloret
Ràdio Tordera 15/10/2018


La Generalitat reprèn el projecte per allargar l’autopista del Maresme entre Tordera i Lloret. Això malgrat que el projecte ara mateix està suspès cautelarment pels jutjats perquè ho havia recorregut la plataforma Aturem la C-32. Els ecologistes creuen que és una maniobra de la Generalitat per allargar la concessió de l’autopista.

El Departament de Territori ha publicat una declaració d’impacte ambiental que escull construir aquesta carretera de 6 quilòmetres i mig entre Tordera i Lloret de Mar. Planteja fer un fals túnel de 150 metres, cosa que els ecologistes ja havien denunciat que pot tenir efectes pel medi ambient.

La plataforma Aturem la C-32 assegura que aquest projecte que ara està tramitant la Generalitat és el mateix que s’havia aprovat fa dos anys i que la justícia havia suspès arran d’un contenciós presentat per la plataforma ecologista.

El portaveu de la plataforma, Joan Mora, assegura que és una maniobra per prorrogar la concessió de l’autopista.

àudio

El govern català ha defensat sempre aquesta carretera per millorar l’accés al sud de la Costa Brava i treure el trànsit a les carreteres comarcals que durant l’estiu col·lapsa els accessos de Tordera, Blanes i Lloret.