diumenge, 10 d’octubre del 2010

La patata calenta de la DMA

I és que s'han endeutat i s'han carregat els cursos fluvials a lo bèstia, vaja!!!

Ni ACA, ni ATLL ni DMAH... “Que sigui altre qui s'encarregui de complir la DMA (Directiva Marc de l'Aigua) que jo em rento les mans”... I serem nosaltres, vaja!

Mireu el vídeo, val la pena... i faig un apunt que no es diu... la canonada també es per portar aigua de la Tordera (de pou), perquè es retorna el cabal del Ter, no????...

http://www.tv3.cat/videos/3134650/El-deute-de-la-sequera



1 comentari:

Anònim ha dit...

Hola Xavi, quina depressió tot plegat. Què podem fer? Sento que som tan pocs davant de la massa que va en una sola direcció.
Quan puguis, m'agradaria que em fessis 5 cèntims sobre com va la història de la denúncia, doncs com vaig haver de desconnectar un temps no en tinc coneixement.
No t'he oblidat - m'he fet el propòsit d'acabar els teus dibuixos abans de que acabi el 2010.
petons!